loading...

تایپ،طراحی کارت ویزیت،بنر،لوگو،‌پروفایل،پست واستوری و...پاور پوینت،تولیدمحتوا، تبلیغ نویسی سایت،وبلاگ،اینستاگرام،تلگرام 09228711096

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
Profile Pic
سلام مهدی مهدوی پور (مهدی زارچون) از اینکه بنده را قبول میکنید و اعتماد میکنید کمال تشکر را دارم بنده سابقه ۱۰ سال طراحی تایپ و... کار در کافی نت و چاپ و تبلیغات دارم و همچنین سابقه ی نویسندگی یرای سایتها و وبلاگهای زیادی از قبیل سیاسی تفریحی علمی فرهنگی حوزوی تفننی تخصصی و... دارم / داستان پردازی داستان نویسی و..... دارم و به توصیه دوستانم و دعوت دوستان فریلنسرم از سال 1400 منم فریلنسر شدم تا برای خودم کار کنم . نمونه کارهام در وبلاگم و صفحه اینستاگرامم هست. در پروفایلم هم بارگزاری کرده ام توجه کنید هر کدام ۱ پوشه هست که تعدادی شات از مجموعه نمونه کار در ان هست و قسمتی از نمونه کارها تایید شده و در حال بروز رسانی هست و بصورت تک تک هم دارم بارگزاری میکنم مهارتهای بنده طراحی لوگو لوگوتایپ بنر کارت ویزیت تراکت استوری وضعیت پست تولید محتوا نویسندگی داستان سرایی افزایش فالور لایک و.. داستان پردازی و... .
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظرتون طراحیام چطوره؟برا بهتر شدنش چکار کنم تو نظارت بدید
آمار سایت
  • کل مطالب : 389
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 8,554
  • بازدید کلی : 52,733
  • کدهای اختصاصی
    سلام دوستان عزیز هر گونه طراحی ساده و یا حرفه ای با هر تم رنگی و مدلی ییاز داشته باشید سفارش بدهید و دراول وقت برای شما طراحی انجام می شود توجه داشته باشدممنون برای طراحی و تولید محتوا اولیت با کسانی است که زودتر سفارش دهند و زودتر بیعانه وازیز کنند .مهدی زارچون 09228711096

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد